Wednesday 18 July 2012

BarAnG LaMa

Assalamualaikum
Kesempatan yang ada ,aku cuba la jugak masukkan N3 yang baru biarpun barangnya lama dan klasik gitu...Sekarang ni tengah musim mengemas barang-barang kat rumah mak...jadi jumpa la semula koleksi aku yang dah lama ditinggalkan.....lencana tin yang zaman sekarang dah tak digunakan lagi di sekolah-sekolah.Semuanya pakai lencana kain jer yang dijahit pada baju sekolah atau pun sesetengahnya jenis gosok untuk lekat pada baju.
Lencana ni aku guna masa di tingkatan 4 & 5 tahun 1990 & 1991

Lencana sekolah yang berhampiran dengan sekolah aku..

Lencana sekolah yang ada dalam simpanan

Lencana sempena sambutan dan perayaan  tertentu

Jangan tak caya....he...he....Simpan jer la....




1 comment:

  1. Salam...berminat sangat nak beli lencana EC, King Edward dan STF...jika ingin menjualnya...sila hubungi saya...01129058159, hazlan.

    ReplyDelete